Re: e-wro: stan obecny (d?ugie)

Autor: ceglak (ceglak_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 10 Aug 2003 - 16:57:41 MET DST

> czy pisza moze, lacze do czego? bo jesli to jest oferta handlowa i lacze
do
> internetu, to sprawa nadaje sie dla prawnika. no, chyba ze faktycznie daja
> wyjscie 100MBps w swiat =)

Czy to co przedsatawiaja na swoim www to oferta handlowa, tego nie wiem. tu
niech sie jakis prawnik wypowie.

Wątpie czy mają aż 100 MBps do Internetu. ZTCW to np. dialog ma do polpaku
34 MBps (jak mam nieświerze informacje to prosze sprostować). Oprócz tego
jeszcze mają wyjście do Frankfurtu 155 MBps. O innych łączach Dialogu nic mi
nie wiadomo. Także ciekaw jestem u kogo i jakie łącza ma to całe E-Wro.

ceglak