internet DSL z TPSA (Wrocław)

Autor: Piotr Papała (pp_at_pnet.pl)
Data: Fri 08 Aug 2003 - 11:46:00 MET DST

Witam,

możliwe, że ten watek byl juz walkowany na grupie, lecz
zalezy mi na swiezych informacjach, z gory dziekuje za pomoc.

Mam aktualnie lacze SDI, chodzi praktycznie bez zadnych problemow
od 2,5 roku, no moze raz na miesiac padlo..
dlaczego? nawet tepsa nie wie.. ;) ale to bylo dawno.

Chcialbym zmienic lacze na iDSL 512 z TEPSY, teraz jakas promocja
jest ze tansze zalozenie dla tych co maja SDI.
W sieci bede mial mniej wiecej 5 userow.
Moje pytanie jest takie, czy ktos ostatnio we Wrocławiu zakładal
sobie to łacze? Jak sie ono sprawuje? Czy nadal chodzi z problemami?
wczesnej byly podobno niemile problemy...

Pozdrawiam
Piotr Papała
pp_at_pnet.pl