Re: Multimedia limity

Autor: epsilon_skasuj_at_devnull.art.pl
Data: Tue 29 Jul 2003 - 16:50:26 MET DST

zbick <bick27_at_wp.pl> wrote:

> dni

> napisane

> To się nazywa nieświadomość.
> Ale kolego, wyprowadzam Cię z błedu, bo uważny to ty nie jesteś.

Jesli ktos tu sie wykazal brakiem uwagi, to raczej nie ja: O.P. wspominal
o laczach 128k i 64k, a nie o maxmedia (tak ja to zrozumialem).

cytuje z FAQ z www.multimedia.pl:

<ciach>
Czy wysokość opłat zależy od czasu korzystania z Internetu, ilości
ściągniętych danych?
- Nie, czas przebywania w sieci i ilość ściągniętych danych jest dowolna.
</ciach>

Posiadam umowe z MM na modem 128kbit i nie ma w niej ani slowa o limitach.
Na temat MaxMedia sie nie wypowiadalem ani przez chwile, bo nie mam, nie znam
i nie uzywalem.

epsilon

--
Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.
GIT/CM d? s-:+ a-- C++ UL++++$>IS$ P+ L++(+++) E- W++ N+ o? K? w++(+++)