Re: wawa - internet

Autor: Szymon Dowkontt (szdowk_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 25 Jul 2003 - 12:35:34 MET DST

Hello

Dariusz Utracki wrote:

> Czy moglibyscie sie podzielic swoja wiedza o dostawcach Internetu na
> terenie Warszawy? Oczywiscie pomijajac TP S.A., AsterCity, Supermedia,
> itp. Moja wiedza ogranicza sie do providerow:
> Future-Net - http://futuresolution.pl
> NetPartner - http://netpartner.come.pl
> Fornet - http://www.fornet.waw.pl

Jezeli chodzi o malych dostawcow, to na Ursynowie masz WNET(? osiedle Na
skraju, ul. Kazury itp), VSA (osiedle Imielin, ul. Miklaszewskiego,
Hawajska), Nie_pamietam_nazwy (okolice KEN 54-56), a na Mokotowie
MapsterNet (ul. Modzelewskiego, Bryly, Langego). Czesto-gesto oprocz kabli
w blokach maja lacza WiFi, wiec mozna sie do nich potencjalnie podlaczyc z
sasiednich osiedli.

--
Szymon Dowkontt