Re: pochwala (!) tpsa ;-)

Autor: Paweł Tyll (ofca_at_ofca.pl)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 09:24:57 MET DST

W artykule <bf1mjp$17i$1_at_nemesis.news.tpi.pl> Marcin Kuczera napisał(a):
> jako starą neostrade masz na myśli poprostu neostrade a nową - Neoplus ?
> Czy moze stara = z eth, nowa = z USB ?
Raczej właśnie to.

> Bo jezeli to 2gie to nie rozumiem dlaczego na linii miało by leciec raz eth
> (dla modemów z eth) a raz tylko ATM dla modemów z USB.
AFAIK Neostrada może pracować używając zarówno PPPoE jak i PPPoA. Ma to jakiś
wpływ na jakość działania, dawno temu były sobie Lucenty, które mogły pracować
w obu trybach i podobno lepiej im szło w PPPoA (A defaultowo były ustawione na
PPPoE). Sagem'y na USB zapewne wychodzą po PPPoA (niezależnie od tego jak się
komunikują z komputerem).

Zdrówko.

PS. To tylko moje teorie, nie dotykałem się jeszcze do neostrady i nie
koniecznie chcę to zmieniać :)