Re: Kablowka a internetdsl

Autor: Krystian (optimusprime_at_o2.pl)
Data: Thu 17 Jul 2003 - 09:06:21 MET DST

> Co radzicie? Na archiwum szukalem takich czystych opinii odnosnie
> InternetDSL, ale takich czystych porownan nie znalazlem.. wsyztsko w
> kontekscie jakichs innych prblemow...

cze

ja w swojej "blokowej" posiadam jedno lacze od tp -> iDSL. Sprawuje sie
dobrze i ile mi wiadomo mam pecha(w odroznieniu od innych) bo AZ raz na
tydzien mam kilka godzin przestoju(prawie zawsze), jednak powiem
szczerze ze 80% tych ze jest dokladnie w niedziele o ok 23, gdzie i tak
prawie nikt nie korzysta, wiec checy z tego w TP nie robie.

pingi spoko(CS'uje troche :]) i chyba jedyne co mnie nie cieszy to ze
jeszcze mi nie uruchomili pelnych 64 kB/s tylko mam nadal 55, chodz na
papierze jak byk widnieje predkosc 512 kbit/s.

Krystian