Jak zostać ISP

Autor: PC User (pisz.tylko.na_at_email.podany.w.tresci.pl)
Data: Wed 16 Jul 2003 - 07:53:07 MET DST

Witam, mam takie pytanko jak w temacie. Wiem że brzmi to trochę śmiesznie
ale planuję świadczenie komercyjnego dostępu do internetu w moim regionie.
Chodzi mi głównie o to, jaki typ łącza wybrać, jaka jest jego cena itp.

Zaznaczam że nie jestem głupi i znaleźć w intercenie ofety łącz stałych, ale
mi chodzi o ŁĄCZE Z PRAWEM DO UDOSTĘPNIANIA OSOBOM TRZECIM a wszystkie umowy
które widziałem zawierają wzmiankę o tym, że nie mogę udostępniać łącza
innym osobom/firmom.

Jak ci ISP to robią, czym fizycznie jest połączenie do internetu? Gdzie
podłączają się ci ISP?

Proszę o odpowiedź i ewentualnie namiary na firmy/instytucje pozwalające
podłączyć się (nie wiem jak to nazwać, w sumie to nie podłączyć się tylko
podłączyć się, tam gdzie inni ISP się podłączają).

Pozdrawiam

--
Mateusz Bartczak
spammer-paradise_at_wp.pl