Re: pochwala (!) tpsa ;-)

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Mon 14 Jul 2003 - 16:16:36 MET DST

Krystian <optimusprime_at_o2.pl> napisał(a):

> nie znam danych technicznych ale jedna z najwiekszych bolaczek przy
> DSL'ach jest ich zasieg, ktory i tak "moglby byc wiekszy". Z tego
> powodu nie sadze by karty ATM'owe to pobily, nie robiac do tego
> takiego zaklucenia na laczach lezacych obok jak np HDSL.

Mam wrazenie, ze nie bardzo wiesz co piszesz. Neostrada+ od samego
poczatku dziala na ATMie az do klienta koncowego. Do tej pory byly
uzywane Lucent CellPipe, ktore terminowaly VC i wypuszczaly samo PPPoE
na styku z uzytkownikiem. Po stronie sieci i tak zasuwalo PPPoEoA.

Teraz sa Sagemy, ktore tlocza PPPoAoUSB az do komputera. Rownie
dobrze, mogly byc to pudelka, ktore maja interfejs ATM 25 Mbit
podlaczony do karty ATMowej w komputerze. Tyle, ze rozwiazanie z USB
jest prostsze i bardziej efektywne kosztowo.

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
* Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *