Re: pochwala (!) tpsa ;-)

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAMkonta.pl)
Data: Mon 14 Jul 2003 - 08:57:42 MET DST

Witam,

> hmm, a co jezeli ja mam jakiś antyczny (lub niekoniecznie antyczny)
komputer
> bez USB ?
> Da sie ich zmusic zeby dali modem z eth ?

Ja zaznaczylem ze mam linuxa i tylko karte sieciowa, zarowno na infolinii
jak i przy odbiorze sprzetu - niestety daja tylko modemy USB.
A jak masz antycznego kompa to kupujesz USB na sledziu za 50-100 pln
i dziala. A jak masz antycznego laptopa to masz pecha - nikt Cie nie zmusza
do kupowania NEO ;)
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl