Re: pochwala (!) tpsa ;-)

Autor: Krystian (optimusprime_at_o2.pl)
Data: Sun 13 Jul 2003 - 10:43:45 MET DST

ten sie cieszy kto sie cieszy. ja mam NEO+ od poczatku instnienai i ...

nie dosc ze zrobili lekko mowiac w konia z przesiadka na iDSL to jeszce
NEO+ od tygodnia ma istotne problemy z polaczeniem do niektorych sieci
prywatnych ISP w polsce(co mi jest bardzo potrzebne do pracy).

razem mam NEO/neo+ 1.5 roku i NADAL mam te glupie 55 KB zamiast 64.

Co do obslugi musze przyznac ze widze ze sie poprawila, telefony z
reklamacja maja odpowiedz w przeciagu kilku dni a nie kilku tygodni.

..