Re: TPNET in SPEWS

Autor: PiK (rofselet.a-to-ciach_at_activatormail.com)
Data: Thu 10 Jul 2003 - 08:16:23 MET DST

In news:behif9$94j$1_at_news.jmg.pl, Krzysztof Oledzki typed:
> Bez sensu. A co winna jest reszta?

Nic, poza tym że płacą TPSA. A TPNET olewa zgłoszenia abuse od lat.
Niestety, to jest wojna a SPEWS to ciężka artyleria.
Uzasadnienie tej filozofii jest tu:
http://www.spamfaq.net/spamfighting.shtml#not_a_spammer_but_blackholed

> I dlaczego ten zakres rośnie w góre a nie w dół? ;-p

Obawiam się, ze SPEWS nie ograniczy się do tego zakresu ale sukcesywnie
będzie go rozszerzał. W górę, w dół i na inne klasy. Zresztą to się już
zaczęło.
Ale nikogo nie straszę ani wcale mnie to cieszy, po prostu tak to chwilowo
wygląda. Nie znajdę tego ale ponoć jakieś półtora roku temu szacowano, że
SPEWS chroni około miliona kont email na świecie.

Proponuję poczytać wątek tpnetu na nanae
http://groups.google.pl/groups?threadm=beechu%24qpn%241%40atlantis.news.tpi.pl
(w google jeszcze niepełny)

- wyjatek, dla zachęty:

> Apparently, they don't have much of a choice. Goodbye, Poland.

A reszta dyskusji jest na mordpliku.

PiK