Re: TK - Polpak znowu przez Telie.. :-(

Autor: ROBBO 2 (robbo2k_at_op.pl)
Data: Wed 09 Jul 2003 - 14:43:50 MET DST

> Czy jest jakas awaria..? bo znowu przelaczyli nas na Telie gdzie na
> styku z polpakiem mamy 20% lossow :-(
> Kiedy bedzie spowrotem Atman? bo on bardzo ladnie chodzil :-)

Nie watpie, ze ladnie, w koncu te OC3 atmana do Polpaka jest puste :) Ale
wszyscy widzieli wszyscy zadowoleni
wiec ...proponuje naciskac na TK w tym temacie.

> A BTW jak wyglada to polaczenie przez Atmana i co on ma wspolnego z TK?

A jak ma wygladac idzie sobie kabelek :) a co ma wspolnego hmmm pewnie
biznes do zrobienia.

O ile mnie wzrok nie myli od wczoraj bodaj TK ma styk z taskiem i poniekad
tamtendy z wp.pl