Re: Sobota - sieć Futuro niewidoczna z Polpaku

Autor: Andrzej Kosmala (ak.spamprecz_at_adrem.pl)
Data: Mon 07 Jul 2003 - 09:18:38 MET DST

Użytkownik "Yab" <lord_yaboll_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Z dziennika pijanego naczelnika:
> Skazaniec Andrzej Kosmala naskrobał na ścianie:

> O ktorych godzinach zanotowales pad??
> Bo jesli od 00.00-03.00 to uprzedzali na grupie ze beda prowadzic prace
> rekonfiguracyjne.
> Osobicie pracowalem na komputeerze od 22-01 i nic takiego nie zauwazylem,
> ale zjaomi twierdza ze jakis pad byl okolo 4 rano (ponoc chwilowy).

Zauważyłem, że nie działa ok. 14 w sobotę (być może nie działało już
wcześniej), a ruszyło ok. 2 w niedzielę.
Ruch był skierowany przez Telię, czyli w świetle nowej polityki TPSA, równie
dobrze mógłby być skierowany w kosmos.

Ponawiam pytanie. Kto wie jak często zdarzają się pady Futuro <-> Polpak i
jak długo trwają?

--
Pozdrawiam,
Andrzej Kosmala