Re: Jaki dialup przez komórkę?

Autor:  --- ! daNuta ! --- (danuta_at_konto.pl)
Data: Fri 04 Jul 2003 - 08:02:18 MET DST

begin 9 Marcin Grzybek wrote:

> Nie wiem czy tutaj, ale ta grupa chyba najbardziej pasuje... Jaki numer
> dostępowy polecacie do stosowania w przypadku komórek?

Każdy operator ma swój własny, ale ja ze względu na bezkonkurencyjność
transferu w sieci Polkomtel zdecydowanie polecam Ci Plus GSM, bo
transfery w jego HSCSD mają się jak 43,2 kbpd (i więcej) do 9,6 kbps, a
to w praktyce jest już kolosalna różnica w tępie ściągania i wysyłania
danych, przekładająca się na konkretne oszczędności finansowe. Era i
Idea są tu zdecydowanie za murzynami.

> Czy poszczególni operatorzy GSM mają swoje własne numery,
> które należy stosować?

Tak. np. w Plusie jest +48601100123 (inne też ;) Zadzwoń do BOA
Polkomtela nr 2601 i popytaj.

--
Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,