Re: Chello,czy Neostrada.

Autor: Sierp (NOspam_at_sierp.netwytnijcalosc)
Data: Fri 04 Jul 2003 - 08:03:08 MET DST

Dnia Thu, 3 Jul 2003 10:19:49 +0000 (UTC)
"Anshar" <anshar_at_USUN-TO.lexx.eu.org> naskrobał(a):

> Wszedzie o tym limicie trabia, dziwne ze nie slyszales... Jak mialem
> Chello raz niechcacy przekroczylem limit o 1Gb i za kary transfer
> spadl mi do ok.30kbps, taka predkosc to masakra, mialem ja przez
> tydzien. Odechcialo mi sie nawet przegladac strony... :)

bo oni chyba jeszcze cos robia (zmieniaja drastycznie mtu??) oprocz
przyciecia transferu
jest duuuzy problem z odebraniem maila z jakimkolwiek zalacznikiem
a przeciez na takim modemie to owszem, sporo trwa, ale w koncu odbierzesz

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq