Re: Chello,czy Neostrada.

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 02 Jul 2003 - 13:36:29 MET DST

Jacek Zapala <jacek_at_it.pl> wrote:
> Jest transparent proxy na www

A propos tego proxy, to jest jakieś chore. Jeśli nie dostanie
odpowiedzi od zdalnego hosta w ciągu kilku(nastu) sekund, to
wysyła kolejne żądanie. I tak pięć razy. Paranoja!

Mam kilka stron, które wyniki (bardzo intensywnych, bazodanowych)
działań zwracają po minucie. Proxy chello zabija mi te bazy danych
przez wysyłanie tego samego żądania pięć razy w ciągu kilku sekund.

Co gorsza, w takich wypadkach proxy nie czeka na odpowiedź od
serwera, tylko klientowi zwraca "Connection timed out".

Pisałem już do nich (17 października 2002), do dziś brak reakcji.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)