Re: Chello,czy Neostrada.

Autor: Caligari (pnyvtnev_at_nhgbtens.cy)
Data: Wed 02 Jul 2003 - 12:33:43 MET DST

Grzegorz N. <niedzi_at_wp.pl> napisał(a):

> Witajcie,
>
> Mam prośbę o pomoc w ostatecznym wyborze pomiędzy oferta UPC,a TP S.A.
> Szybkości takie same (512/128) - z tym,że w Chello są limity 15GB/miesiąc
> (co nie jest aż takim problemem).

Jeśli masz dostęp do kablówki i skoro limit nie jest dla Ciebie aż takim
problemem, to chyba Chello. Transfer ten sam, ale cena przemawia jednak na
korzyść UPC. Choć AFAIR w regulaminie Chello jest punkt o zakazie
udostępniania na inne komputery - nawet w obrębie jednego lokalu (mogę się
mylić - nigdy nie pamiętam czy dotyczy to Chello czy Astercity)

--
Caligari    *caligari (at) autograf (dot) pl*
<<Adres w nagłówku kodowany w ROT13>>