Re: TPSA - Netostrada i wirtualny do niej dostęp

Autor: Piotr Chmielewski (chmielNOSPAM_at_mech.pw.edu.pl)
Data: Tue 01 Jul 2003 - 10:45:54 MET DST


Użytkownik "the.one" <the.one_at_gazeta.xx> napisał w wiadomości
news:bdpc20$213$2_at_inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Piotr Chmielewski" <chmielNOSPAM_at_mech.pw.edu.pl> napisał w
> wiadomości news:bdm873$enb$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
>
> > sprawdzenie
> > na stronie/infolinii polega tylko na sprawdzeniu czy w Twojej centrali
> > sa urzadzenia dostepowe i czy odleglosc nie jest wieksza niz bodajze
> > 5km (oraz pare innych rzeczy - czy nie jest to linia ISDN, czy nie masz
> > centralki pots itp). Nie ma natomiast mozliwosci sprawdzenia jakosci
> > linii ktora to dopiero wychodzi w praniu...
>
> Infolinia sprawdza tylko i wyłacznie czy centrala jest wyposarzona w półki
> AESLowe i nic więcej. Dopiero po złożeniu zamówienia wychodzi czy są wolne
> porty, czy linia nie za słaba, czy nia ma PCMki itp.
>
Czy linia za slaba to na 100% wychodzi dopiero jak klient
podlaczy prawidlowo i mu nie dziala. Wysylaja wtedy montera
zeby upewnil sie (oczywiscie po upewnieniu sie, ze w centrali
port jest dobrze skonfigurowany i linia skrosowana) i zalecil
zwrot zestawu i podziekowanie za usluge...

Bucz



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:06:35 MET DST