Odp: Routing po polsce ...

Autor: Adam (adam_at_bluu.net)
Data: Tue 01 Jul 2003 - 08:49:32 MET DST

Użytkownik Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bdp6f8$8r$1_at_absolut.sgh.waw.pl...
> Zwykle sieci mają jeden punkt styku, zwykle w Warszawie.
>
> Niektórzy robią lokalne krosy, ale niestety, nie jest to popularne.
>
> No i jeszcze jest tak, że niektórzy nie chcą robić krosów, życząc sobie
> za nie horrendalną kasę. Z tego może wynikać nawet nie tyle routing
> przez Warszawę, ale często przez zagranicę.

no i wlasnie to jest dla mnie najmniej zrozumiale ... czemu nie ma byc
lokalnych stykow ? wprawdzie jest tez SIX (i pewnie inne o ktorych niewiem)
ale jakos za wielu sie do tego nie spieszy ...
a szkoda bo moim zdaniem to by zmniejszylo ruch po szkielecie ...

Adam