Re: Routing po polsce ...

Autor: gtk (gtk7_at_[___wytnij____)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 08:43:01 MET DST

Uzytkownik "Adam" <bluuu_at_bluu.net> napisal w wiadomosci

> Witam
>
> Ostatnio troche sie nudzilem i sprawdzalem sobie trasy routingu po polsce.
> Czy ktos zna odpowiedz na pytanie czemu prawie wszystkie polaczenia
> skadkolwiek dokadkolwiek ida przez Warszawe ?
> Mam u siebie lacze z futuro i polaczenie z HOGA.PL (fizycznie ich serwer
> stoi odemnie o 15km w linii prostej) idzie przez lodz , warszawe
> , w warszawie wychodzi z sieci futuro i wchodzi na polpak

Punk styku miedzy profuturo a tpnetem jest w warszawie i widocznie jest ono
jedyne albo tak profuturo kieruje swoj ruch

> i tu jest najciekawiej, trasa idzie z warszawy do krakowa i z krakowa
> do katowic (dopiero).

To jest po szkielecie i nie ma na tym znaczacych opoznien. Szkielety maja to
do siebie ze nie lacza bezposrednio wszystkich miast, koszty byly by za duze
w porownaniu do korzysci jakie moznaby osiagnac.

--
Carlos