Re: iDSL i problemy z news.tpi.pl

Autor: Marek Iwanejko (miw_at_hehe.tpi.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 07:55:45 MET DST

Witam.

">>> PablO <<<" <trash99_at_wp [tu.nic.nie.ma].pl> wrote:
> Jestem w ~25 osobowej sieci (iDSL 1Mbit od tepsy), od pewnego czasu
> praktycznie nie moge korzystac z news.tpi.pl - serwer ciagle zrywa
> polaczenie albo mam timeouty. Cala reszta - www, ftp i inne chodza
> bardzo dobrze, tylko news ma spore problemy. Moze ktos wiec co na to
> poradzic? Jakis inny serwer news?

Wiemy o problemie i pracujemy nad jego rozwiązaniem.
Dziękuję za wszystkie podesłane zgłoszenia. Jeśli dalej będą jakieś
problemy odnośnie news.tpi.pl, proszę informować o nich
( "usenet @ tpi.pl" albo "help @ tpi.pl" )

Sprawa jest dosyć złożona dlatego jeszcze to może chwilę potrwać.
Nie jestem w stanie podać terminu rozwiązania jednakże będzie to
ASAP (czyli najszybciej jak się da)

Generalnie news.tpi.pl przy oferwanych dużych zasobach (jak na polskie
warunki) obsługuje niespotykany w Polsce gigantyczny ruch
(w końcu TPNET to duża sieć).
W takich warunkach czasami zdarzają się problemy, które nigdy nie
wystąpią w przypadku małego serwera WWW czy poczty.

pozdr,
 m.

--
Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.