Zmusic TP SA

Autor: Jakub Zukowski (no-spam_at_no-spam.com)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 22:32:06 MET DST

Witam,
nie wiem jak zmusic TP SA aby naprawili mi SDI. Chodiz o to ze od 6 dni SDI
wiesza sie doslownie co 10 minut ! Czasami i restrartowanie polaczenia nie
pomaga. Codzienie zglaszam awarie ale cos olewaja. Raz przyszedl monter
wymienil terminal i poszedl lecz nic to nie dalo. Sprawdzali linie tez OK.
Ostatnio to wogule nic nie robia. Ja dzwonie mowie ze sdi dalej nie
naprawione mam logi systemowe oni: Dobrze zajmiemy sie tym. No fajnie... po
0 minutach zadzownila Pani spytac sie czy telefon juz dziala bo dostali
zgloszenie ze teefon nie dziala :/ grr... Nie wiem jak zmusic ich do
roboty..

--
Pozdrawiam,
Jakub Zukowski