Re: Internet w TV ?

Autor: g0blin (piotrek_at_cerber.tarnow.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 18:41:43 MET DST

Użytkownik "jacenty" <kd111_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> podlaczenia

> lepszym

> Chodzi o Set Top Box /webtv/ z kartą sieciową z możliwością wpięcia do np
> istniejącego LAN-u. Widziałem coś takiego pół roku temu w internecie
> kosztowało ok 900 zł wraz z klawiaturą bezprzewodową, ale nie pamiętam
jaka
> firma to oferowała.
> Była tam możliwośc m in skonfigurowania skrzynki pocztowej itd.
> O polsacie to wiem, ale muszę mieć możliwość podpięcia do sieci, a nie
> telefonu.
> [...]
Do w miare normalnej parcy wystarczy ci p166 z 32 mb ramu karta graficzna z
tv'out ..do tego klawiatura i mysz bezprzewodowa.. Mysle ze z takim zestawem
spokojnie wyrobil bys sie w 400 zl :) i do tego bys mogl miec mp3..a przy
zastosowaniu ciut szybszego sprzetu np jakis jzu celeron i 64 mb
ramu..moglbys ogladac sciagniete divx'y
Praktycznei za cene takiego set-top-box mozesz miec calkiem neizly sprzet

--
Pozdrawiam
Piotr P.