Re: ACLki w TPNET z wczoraj wieczora ?

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAMkonta.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 07:51:19 MET DST

Witam,

> A takie pytanie pomocnicze. Czy miałeś wykupiony u nich
> load-balancing, czy też skonfigurowałeś go jeszcze przed
> pojawieniem się tej pozycji w cenniku? Bo może chcą zmusić
> klientów do zakupu load-balancingu?

Mialem wlasnorecznie skonfigurowany Load Balancing wyjsciowy
(w strone Internetu) - w druga strone oczywiscie bez ingerencji TPSA
sie nie obedzie. Tylko taki LB jest mi potrzebny, wejscie dla mnie
moze byc x * 2Mbit. W sobote wieczorem (kiedy zastrzegaja sobie
okienko serwisowe) na trzy sposrod czterech laczy zalozone zostaly
ACLki skutecznie rozwalajac na pysk moja konfiguracje.

Po wyslaniu poprzedniego posta przeprowadzilem szereg testow
i praktycznych prob ktore w 100% potwierdzaja zalozenie ACLek,
nie moge sie mylic :)

Coz, dla mnie to nawet nie jest uciazliwosc, tak czy inaczej poradze
sobie z inteligentnym i dynamicznym podzialem obciazenia ruchu na
laczach, nawet nie mam nic TPSA za zle - w koncu w ten sposob
dbaja o "czystosc" swoich lacz i w jakis sposob o bezpieczenstwo
(ograniczenie mozliwosci spoofingu etc) ale technicy mogliby
przynajmniej sie nie wypierac, marnujac mi 3-4h na wykonanie
gruntownych testow w celu stwierdzenia czy to na pewno to :)
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl