Dwa pytania.

Autor: Maxtor (procal_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 08:17:29 MET DST

Cześć.

Mam dwa pytania.
1. Wyczytałem na grupie dyskusyjnej, że włamanie do komputera można gdzieś
zgosić.
    Jakiś dowcipniś oczyścił mi komupter ale został jeden ślad i nie wiem
jak można by go sprawdzić.

2. Od dłuższego czasu poszukuję szczegółowych dokumentów prawnych które
regulują sposób działana organizacji jaką jest sieć ASK.
Mam problem z wyjaśnieniem kiedy sieć jest amatorska a kiedy nie jest. I w
jakich warunkach można życzyć sobie rachunku od dostawcy, administratora w
postaci faktury. I czy jeżeli sieć jest amatorska to czy administrator
takiego tworu jak sieć osiedlowa musi dzałać non- profit czy nie.
Potrzebuje jakieś regulujące to konktne akty prawne. Przeczytałem Prawo
dotyczące telekomunikacji ale nie znalazłem tam definicji ani opisu tego
tematu. Kiedyś na stronie "trzepak" były akty prawne ale w nich jak na złość
nie ma słowa o ASK.
Bardzo będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pewnie było to już wałkowane na
grupie ale potrzebuje wykazać się konkretnymi przepisami i w tym właśnie
problem.

Pozdrawiam.