Re: callback netii i darmowy numer 0800?

Autor: the.one (the.one_at_gazeta.xx)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 17:10:34 MET DST

Użytkownik "mosciak" <moscio_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> wolnego!!
> chodzi zdaje sie TYLKO o 1 impuls. dzwonisz na darmowke rozlacza i serwer
> oddzwania. zysk tylko taki ze placac za neta nie dodajesz kasy tpsa za 1
> impuls.
>
> dorze to zrozumialem? bo moze ja jestem w bledzie...

Dobrze zrozumiałeś - działa to poprawnie (0800800822) i jestem zadowolony.
Dotychczas to nieopłacało mi się łączyć przez Netię (przez ten jeden głupi
impuls do TePsy). A teraz mam taniej niż w TePsie (chyba 25gr zamiast 31gr i
jest tu jeszcze naliczanie co 1sek).

Przy okazji mam pytanie od użytkowników tego callbacka - czy spotykacie sie
z takim problemem, że połączenie jest ustanawiane na tylko 14,4kbps? Mi sie
to czasami zdarza i nie wiem gdzie szukać winy. Zaznaczam, że kabelki mam
raczej bardzo dobrej jakości bo ostatnio łaczę się nawet na 54666 bps, a
bardzo rzadko schodzi poniżej 50kbps. Po prostu czasami jest te nieszczęsne
14 kilo. Czy może to być wina obciążenia sieci Netii?

Pozdrawiam
the.one

--
$w=array(93,81,78,23,88,87,78);
foreach($w as ${$v[2]}) echo chr($w[3]+${$v[4]}); ...?