Internet w kablowce DAMI - gowniarze, czy co?

Autor: Waldemar Godel (nospam_at_orangegsm.info)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 12:10:11 MET DST

Mialem taki przypadek - ktos bawiac sie z hosta ns2.tkdami.net
zlozyl falszywe zamowienie w sklepie internetowym - na prawie 2000 zl

ns2 to _prawdopodobnie_ nameserwer czyli moge podejrzewac krewnych
lub znajomych krolika.. ups.. admina lub kumpli. Nawet jak nie, to jaki
normalny admin wpuszcza ludzi na kompa z DNS dla calej sieci?

Ale ja nie o tym - po zgloszeniu adminowi sieci, dostalem odpowiedz, ze nic
nie moga zrobic, bo nie wiedza, czy na pewno to ktos zrobil itp...
pelne szczeniactwo albo krycie kumpla... tak czy owak nie swiadczy to
dobrze o nich.. gratuluje doboru kadry

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago_at_orangegsm.info, awago_at_telekomunikacja.org