Re: Propozycja: pl.internet.polip.niemoderowana

Autor: tm (easp_at_poczta.fm)
Data: Sat 24 May 2003 - 17:50:27 MET DST

" --- ! daNuta ! ---" <danuta_at_konto.pl> wrote in message

>To może tak kontrolnie, na miechy wakacyjne, póki Expierd nie wyczai a
>najgorszy sort gawiedzi na kanikule zabawi ;-))

1) nie zmuszaj mnie do czytania postow poprzez podgladanie zrodla. To nie
grupa alt.pl.comp.os.hacking ;) (->>idac tam koniecznie zainstaluj Linuxa
:). Uzywam najpopularniejszego na swiecie programu do grup news i uwazam,
ze celowe dzialania z wstawianiem "begin []" sa niezbyt na miejscu :).
Bardziej powaznie - to nie problem wielki dla mnie, ale jesli jest to celowe
to... troche dziwne.

2) Expert gdyby chcial, to by sie teraz tez tu pojawial. Nie wierze, ze
kazdy jego post byllby offtopic, a jesli nie bylby, to rzetelny moderator
powinien go przepuscic. Expertowi wiec raczej sie znudzilo.

tom