Re: nowe rozporzadzenie od 1 lipca?

Autor: Unknown (null_at_null.dev)
Data: Mon 19 May 2003 - 09:09:18 MET DST

"Piotr 'VaGla' Waglowski" <vagla_at_vagla.do-usuniecia.pl> wrote in

> VaGla.pl Prawo i Internet
> Prace nad rozporządzeniem
> Trwają prace nad rozporządzeniem ministra sprawiedliwości w sprawie
> kontroli rozmów telefonicznych lub innych przekazów informacji.
> Rozporządzenie określi sposób technicznego przygotowania sieci
> służących do przekazywania informacji, do kontroli rozmów
> telefonicznych lub innych przekazów informacji dokonywanych z
> wykorzystaniem tych sieci oraz sposób dokonywania, rejestracji,
> przechowywania, odtwarzania i niszczenia zapisów z kontrolowanych
> rozmów telefonicznych oraz treści innych rozmów lub przekazów
> [...]

Eh. Ja wam powiem to smieszne. A co z szyfrowaniem?
Zabroniom nam uzywac jak we francji? Jak cosik to sie
podpompuje algorytmy i pusci calu ruch po zaszyfrowanych
tunelach. I co mi zroibia wtedy?

Generalnie to w tym panstwie trzeba byc piratem i tyle..
bo z kazdej strony chca nas wykonczyc.
Pozdrawiam.