Re: Cyfronet

Autor: Grzegorz Janoszka (Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO)
Data: Thu 15 May 2003 - 12:30:49 MET DST

On Thu, 15 May 2003 06:21:19 +0000 (UTC) I had a dream that Yaboll <wirus_at_yabolla.sraczka.pl> wrote:
>Orietuje sie ktos jak ostatnio chodzi cyfronet??
>Chodzi mi o wziecie go w celach komercyjnych. O problemach z wyjsciem na
>tpsa zdaje sobie sprawe, ale przegladajac archiwa grup (dosyc stare)
>zawuazylem posta odnosnie tego iz wszyscy klienci inwidualni "hasaja" po
>przycientych laczach do 20mbps.

Do 20milibitów? Jak sobie wyobrażasz "hasanie"?

>Czy jest to prawda? Czy moze cyfronet zaprzestal stosowaniu takiej praktyki.

Na pewno nie ma obcinania do 20milibitów, na pewno nie wyciągasz mniej niż
masz w umowie, często właśnie więcej, zapytaj na pl.regionalne.krakow,
to ogólnie się dowiesz, jak to jest.

Moim zdaniem, jak nie potrzebujesz cały czas się łączyć do Polpaka, to
jest to bardzo opłacalne.

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres