Re: szybkość łącza

Autor: No name user (ROT-13abanzr_hfre_at_gurhaxabja.pbz)
Data: Tue 13 May 2003 - 08:23:05 MET DST

W przypływie natchnienia Picia napisał(a) co następuje..

> to czy jest możliwe żeby za taką przepustowość płacić tylko 65PLN.
Podobna oferta była w moim mieście.. Z "bonusem" w postaci odpowiedzi na
pytanie kumpla - ".. jak pan bedzie ściągał programy, filmy i mp3 to
oczywiście ograniczymy pańskie łącze." Czyli 800kbit ale do smigania po
stronach www, czat, gadu gadu, etc.. Takie trochę próżne wykorzystanie.

To już wolę swoje SDI, tu nikt mi nie robi ograniczeń jak mam
wykorzysytwać swoje łącze. Że jest mało tych kilobitków to inna sprawa
ale jeśli chcę eksplotawać swoje łącze maksymalnie to to robię.

--
No name user