Re: atcom-jak działa

Autor: Darek (darek_at_nospamglinki.waw.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 12:44:17 MET DST

zenka kowalska wrote:
> Witam wszechobecnych, mało jest listów z opiniami na temat firmy Atcom
> swiadczącej min. stały dostęp do internetu. Mam pytanie czy to działa i jak
> działa? Jaki maja transfer realny , jakie ceny w poszczególnych lokalizacjach
> i czy warto to założyć. Bede wdzieczna za kazda odpowiedź, CZekam

napisz jakie lacze i jaka lokalizacja. ja uzywam 1,5 Mbps od nich na
Ochocie i jestem zadowolony. Minusy ostatnim razem to "zatkany" styk
z icm przez co transfery z sunsite.icm.edu.pl sa dziadowskie. Czy to
wina Atcomu czy nie, niewiem. Ogolnie jestem zadowolony. Cenowo chyba
najlepiej w Wawie. Acha mi podciagneli kablem wiec jestem
nieuswiadomiony jak wygladaja uslugi via radio.

Darek
darek(at)glinki.waw.pl