Re: Neo na firmę?

Autor: R (rufix_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 18:39:33 MET DST

tHe mRuWa <mru_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> W artykule b9424l$9hj$1_at_atlantis.news.tpi.pl,

> to wiem, ale bardziej interesowala mnie sprawa wyprowadzenia tego
> lacza przez osobe prywatna poza lokal, ale jak sie zastanowic to chyba
> jeszcze za malo czasu uplynelo zeby mozna bylo cos powiedziec :((
>
> --
> * Pozdrawiam tHe mRuWa
> * ICQ: 8856776 GG: 4045644
> * E-mail: mru_at_poczta.onet.pl
> * Na początku był Eru, Jedyny...

Witam!
jak wyprowadzisz lacze poza lokal (budynek niemieszkalny, albo w obrebie
budynku mieszkalnego) i jeszce do tego pobierasz kase to autoamtycznie
stajesz sie operatorem telekomunikacyjnym, a taka historia podlega zgloszeniu
w urtipie, bo wedlug prawa telekomunikacyjnego prowadzenie takiej
dzialalnosci bez stosownego uprawnienia jest zabronione, procedura jest b.
prosta, musisz tylko prowadzi dzialnosc gospodarcza,