Re: CHELLO czy ASTERCITY ???

Autor: Killer (emaxx_at_SPAMME.astercity.net)
Data: Fri 09 May 2003 - 09:07:59 MET DST

Xionic wrote:
> teks t apropos Astercity jest w porzo .. tyle ze jest jedna
> niescislosc ...
>
> Przy duzym uploadzie (powyzej 90% wartosci nominalnego uploadu),

To samo tez mamy w NEO+ ,Chello,DSL i iinnych podobnych uslugach gdzie lacza
nie sa synchroniczne.
Tak w sumie nie na temat ale zawsze mnie ciekawilo co dany operator robi z
tym calym uploadem ktorego nie przyznaje uzytkwonikowi.
Zeby nie bylo ze mieszam w glowie ale 20.000 osob raczej sie nie myli ze
korzysta z astera.Jak narazie jest to jedyny dobry operator internetu za
takie pieniadze.Chello jako usluga dziala ale mi przypomina sesje na
telefonei z GPRS-em niz na laczu stalym.

Killer