Autor: Tomasz Slaski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 11:18:59 MET DST
Ano właśnie - zepsuł sie modem DSL-owy u klienta. Jest martwy - nic
sie nie świeci, zasilacz jest OK. Zgłoszenie w Polpaku wisi od 24
godzin i nawet nikt sie nie raczył odezwać. Dzwonilem ponownie - nie
sa mi nawet w stanie podac przyblizonego terminu, kiedy ktoś weźmie
sie pofatyguje z nowym modemem.
Ech... W tym momemcie, przy takim supporcie, nie dziwie sie ze DSL
kosztuje, ile kosztuje (że tak mało).
-- TOM TS635-RIPE LAN/MAN BAFH FAQ grupy pl.misc.telefonia -> http://www.telefonia.skonet.pl Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, jest prawdziwy.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:05:43 MET DST