Re: Gdzie leży problem?

Autor: Ziemnior (ziemnior_at_konto.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 18:57:04 MET DST

Użytkownik "Radar" <radarek77_at_wp.pl> napisał

> w moim przypadku nastepowalo zrywanie polaczenia w nieregularnych
odstepach
> czasu - ppp0 wstawalo po paru sekundach. metoda prob i bledow doszedlem,
ze
> wina lezala po stronie kabla nieekranowanego (tasma 9 zylowa)
> serwer-terminal. zrobilem pozniej nowy w ekranie i pomoglo (potrzebowalem
> taki, bo serwer mam w innym pomieszczeniu niz terminal). przy duzym
> obciazeniu zdazalo sie ze terminal zawieszal sie (kontrolki swiecily) -
> pomoglo dodanie parametru novj przy odpalaniu ppp0.

Dodam jeszcze, uszczegolowiajac, ze wykonujac ping do jakiegokolwiek dns'a o
krotkim czasie dostepu, zauwazylem prawidlowosc, ze przez 19-21 sekund
pingi dochodza, a pozniej przez 9-11 sekund następuje odpowiedz z bramy
domyslnej,
ze "siec docelowa jest nieosiagalna". I tak w kolko.
Czasem, co 4-5 godzin, wszystko wraca do normy, na jakas minute, gora dwie
(tzn.
pingi dochodza normalnie), po czym wszystko sie wysypuje - komunikat :
"uplynal limit
czasu zadania", no i po jakims czasie, siec wraca z objawami, o ktorych
napisalem
na poczatku. Bardzo dziwna przypadlosc. Juz nie wiem kogo mam winic, ale
raczej
sklanialbym sie ku naszej 'kochanej' tepsie. Co myslicie?