Re: iDSL512 i biurokracja

Autor: Archie (archiek_at_NOo2.SPAMpl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 07:57:44 MET DST

"LB" wrote...

Tak sobie czytam ten watek i zaczynam uwazac sie za szczesciarza ;]
Zmienam NEO+ na iDSL i oto jak to wyglada u mnie. 17.04.2003 pojechalem
do BOK celem zlozenia wniosku. Oczywiscie formularzy nie bylo, wiec
prosbe zlozylem na zwyklej kartce A4. 24.04.2003 dostalem telefon, zebym
przyjechal podpisac umowe (umowilem sie na dzisiaj). Dzis pojechalem,
kwitek podpisalem, jutro mam zadzwonic, zeby dowiedziec sie o termin
instalacji. Czas jaki maja na zainstalowanie do max 5 dni roboczych.
Nieoficjalnie od biurwy dowiedzialem sie, ze maja nawet wolne terminy w
srode (30.04.2003). Ale jutro mam zadzwonic i pytac, co tez uczynie z
dzika pasja ;]] Calosc ma miejsce w BOK Mecinska, W-wa.

PS. Jedyny szkopul calej operacji, to fakt, ze musze odwiezc modem w
dniu instalacji. Musze sie dokladnie dowiedziec, czy nie moge go odwiesc
4.05.2003. A moze ktos z Was, drodzy grupowicze, wie?

Pozdroffka Archie