Re: iDSL512 i biurokracja

Autor: crazy bejbi (bejbi_at_trustnet.usunto.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 01:13:40 MET DST

Użytkownik LB napisał:

> ciekawi mnie ile czasu trzeba odczekac od podpisania umowy do faktycznego
> uruchomienia uslugi ? Pewnie nie ma na to reguly, wiec moglby ktos sie
> podzielic doswiadczeniami ? Chcialbym wiedziec na ile czasu sie nastawiac

Częstochowa:
złożyłem wniosek ok. 1,5 miesiąca temu
odwiedzam Punkt Sprzedaży regularnie
po ok. 3 tygodniach załąłem dzwonić do Kierownika
aktualnie dzwonię do Kordynatora Regionalnego

ale na razie nic .... czekam.
(podobno cała Częstochowa też, bo się komuś maski podsieci dla
Częstochowy wyliczyć nie chciało ...tyle sie dowiedziałem)

Wojtek