Re: iDSL512 i biurokracja

Autor: karpiu (karpiozoo_at_tlen.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 09:46:06 MET DST

Witam
> ciekawi mnie ile czasu trzeba odczekac od podpisania umowy do faktycznego
> uruchomienia uslugi ? Pewnie nie ma na to reguly, wiec moglby ktos sie
> podzielic doswiadczeniami ? Chcialbym wiedziec na ile czasu sie nastawiac
> :-) ...
>
> Z gory dzieki,

a ile tylko zalezy na jakiego chu...a wtrafisz czy cie oleje czy nie. Ze
mna troche pojechali po 2 tyg od zlozenia zamowienia nikt sie do mnie nie
odzywal ( nie dzwonil tak jak bylo to mowione na pocztku) zaczolem
wydzwaniac 1 tydzien , 2 tydzien (odwiedzilem wszystkie budynki w tp przez
phona ) i nic az w koncu po 3 tyg. odebral pan i podal mi numer pani
administrator ktora zajmusie sie takimi zeczami . Zaczolem wydzwaniac,
pierwszy dzien-bez skutku, drugi dzien odebrala wyjasnilem sprawe miala
zadzwonic do mnie rano nastepnego dnia. Oczywiscie godzina 16:00 nastepnego
dnia telefonu brak czysta olewka zaczolem znowu wydzwaniac az w koncu mily
glos powiedzial zebym nastepnego dnia przyszedl podpisac umowe. Po
podpisaniu umowy jeszccze tydzien na telefon montera i nastepne kilka dni na
przyjscie i necik juz smigal. :)) Powiem ze troche dluga ta droga do netu ;)
6 tyg. z mowionych 2 to cos chyba nie tak, ale w koncu to tpsa ( Powiem ze
ta usluge mam juz 2 tyg i zero zwisow aktualnie jestem zadowolony)
Pozdrawiam
Karpiu