Re: ACN i ich firewall na port 113

Autor: Piotr Szmitkowski (jackal_at_SPAMME.gdziekolwiek.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 23:42:11 MET DST

Wiadomość napisana przez: Tomasz Lemiech:

> Witam.
>
> Chciałbym poznać Waszą opinię na temat pewnej praktyki ACN (i być może,
> także innych operatorów, ale w tej chwili mam gotowy tylko ten przykład).
>
> Sprawa dotyczy firewallowania połączeń przychodzących do klientów. OK,
> niech firewallują, ale oni to robią globalnie i z polisą DENY

O to ciekawe ;)
Jestem pracownikiem [heh], i uzytkownikiem od samiuskiego poczatku..
i jakos nie mam takich problemow ;)

Czy moglbys laskawie powiedziec skad masz informacje, ze ma to range
praktyki? ;)))

--
:.  jackal  .:. (:) P.I.G.S. Member  .:.  \o/ .:. 3561758753 .:
:.                                   .:.  slonce.com/jackal  .: