Re: Neo na firmę?

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_metalab.unc.SPedu)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 14:28:13 MET DST

--->[Quoting Savitch <tigeron_at_poczta.onet.pl>:]

> Czy jest możliwe założenie Neo+ tak, żeby rachunki były na
> firmę? Bo w regulaminie nie jest nic napisane na temat
> odbiorców (lub jestem ślepy), a coś słyszałem zarówno o Neo
> jak i SDI, że są jakieś jaja??

Są maksymalne jaja, jeśli firma ma telefon nie w tepsie.
Neo musi zostać podpięte pod jakiś abonament tepsowy,
niekoniecznie tam gdzie jest zainstalowane.

cheers - Sergiusz

--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info