Re: Internet - płatne za ilość danych

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 09:34:10 MET DST

On Sun, 13 Apr 2003 20:46:12 +0000 (UTC), "Ghost" <ce3_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Witam,
>
>Jakie firmy providerskie, ew. organizacje mogą zapewnić stałe łącze, bez
>maksymalnej prędkości (ew. ograniczoną przepustowością przekaźnika), które
>płatne byłoby za ilość danych przesłanych w miesiącu (np. download+upload).
>Obecnie mam łącze 1 Mbps, co daje (sumując w dwie strony) ok. 632,82 GB
>danych na 30 dni.

Jesli mialbys jakiekolwiek pojecie to bys wiedzial ze na poziomie IPv4
nie jest mozliwe wiarygodne rozdzielenie ruchu inicjowanego od ruchu
wymuszanego z zewnatrz - nie da sie zatem uczciwie rozliczac lacza
stalego.
Mozliwosci takie beda dopiero po powszechnym wprowadzeniu IPv6.

--
Darek