Re: ile jest domen .pl, .com.pl, itp

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 16:47:47 MET DST

Rafal Wozniak <news.pl2_at_rafal.wozniak.name> wrote:
RW> oblukaj i obrób pliki w katalogu ftp://ftp.nask.pl/pub/hostcount/

Mirror + dane historyczne:
ftp://sunsite.icm.edu.pl/packages/hostcount/
ftp://sunsite.icm.edu.pl/packages/hostcount/old/

Powinny tam być wszystkie domeny, ale mogą nie pozwalać akurat NASKowi na
transfer, więc poddomen może nie być widać.

R.

--
Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!