Re: Atcom - uwagi, opinie?

Autor: Darek (darek_at_nospamglinki.waw.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 13:31:56 MET DST

Archie wrote:
> Witam.
> Chce wziasc od firmy Atcom lacze 512 KBps. Jakie doswiadczenia i uwagi
> macie Panstwo z ta firma? Chce to lacze wziasc na 20 osob w sieci
> osiedlowej. Pozniej mam zamiar rozszerzyc do do 1 MBps. Jak z
> awaryjnoscia? Ogolnie, wszelkie uwagi praktyczne beda mile widziane ;] Z
> gory dzieki za odpowiedzi.
>
> Pozdroffka Archie

odpukac w ciagu ponad roku 2 awarie. 1 z winy tepsy (przecieli kabel) 2
to rekonfiguracja wyjscia z atcomu (nie uprzedzili). transfery imho
dobre +wlasne wyjscie do telii.
polaczenie z gixem, wixem dobre choc i tak jak ruch idzie polpakiem do
nich to mogloby byc lepiej.

cena jak na Warszawe jedna z najbardziej konkurencyjnych. nie trzeba
placic za dzierzawe kabla jesli nie masz tego radiowo.

minusy to imho brak informacji o ewentualnych problemach, pracach itd.
i jeszcze jakby polaczenie z polpakiem tak nie szwankowalo to na moj
gust mozna byloby dac 9/10 :)

pozdrawiam
Darek