Re: Szczegoly dostepnosci uslugi Neostrada Plus w 2003 r.

Autor: radi (radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 12:54:11 MET DST

TRH wrote:

> No, ładnie to wygląda... Tylko co z tego wynika?? Znaczy czy już w grudniu
> będą u mnie zakładać NEO+?? Mieszkam w Raszynie pod Warszawą. Raszyn jest
> przygranicznym miastem Wawy. Od dwóch lat całe Okęcie cieszy się SDI lub co
> niektórzy NEO+ a ja dostałem SDI dwa miechy temu po czterech latach
> czekania!! Teraz będę czekać kolejny rok na NEO+??

4 lata czekania na SDI? to kiedy zlozyles wniosek? bo usluge wprowadzono
w listopadzie/grudniu 1999.
zapytaj sie lepiej w BOK'u czy/i kiedy planuja zmiany na NEO+, bo jest
niewykluczone iz np. niedlugo moze zadzwonic do Ciebie ktos od operatora
z propozycja przejscia z SDI na N+, co dzieje sie tam gdzie TPSA
wycofuje
wspomniana starsza technologie. i dzieje sie to rowniez w
podwarszawskich
miejscowosciach.

--
**** elmer radi radisson. czlowiek w formie tulei. icq: 3190852 *****
* RP7442-RIPE * e-mail: radi<at>klosz.art.pl ; radi<at>wireland.org *