Re: Wrocław - SDI -> iDSL 0,5 - Warto?

Autor: Krzysztof Krych (scorp_at_fnet.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 19:37:00 MET DST

Użytkownik "AdamO" <adamo79_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam dobrze działające SDI - stały transfer na granicy 11,5 kilo i nic
> się nie wiesza. Jestem z Wrocka i chciałem zapytać, czy jak się
> zdecyduję na iDSL 0,5 to czy nie zamienię toporka na kijek? Nie
> chciałbym walczyć z tepsą przez pół roku, żeby to zaczęło porządnie
chodzić.

> Wszelkie info mile widziane.
> Z góry dzięki.
>
> A.

Ja w pazdzierniku wymienilem lacze z SDI (srednio 11KB/s) na InternetDSL
(srednio 56KB/s) i nie zauwazylem powazniejszych awarii ... Choc kolega (ta
sama centrala, tylko inna polka takowe awarie ma i to dosc czesto ... coz,
Szczecin to specyficzne "miasto").
Jesli nie potrzebujesz stalego IP to polecam neo+ (choc tutaj sa problemy z
logowaniem, przynajmniej znajomi maja.)

--
Krzysztof Krych