Re: Zmiany w DSL'u ??

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 23:03:17 MET DST

Mateusz(Amkacz) wrote:

> o!
> mam tak na neo+
> jak uploaduje wiecej niz 7kb/s to jest 4s transfer i 4s zero.
> wiesz cos wiecej?

Zapodalem w 4 okienkach pingi na:

1) numer ip interfejsu zewnetrznego mojego routera
2) numer ip inny niz mojego routera ale w przyznanej puli
3) modem
4) adres ip w internecie

Objawi taki, ze pinguje wszystko ok za wyjatkiem 4, ktory przerywa. Wiec
wydaje mi sie, ze to nie jest wina mojego routera tylko
modemu/lini/routera dsl. Cokolwiek by to nie bylo, zlecenie lezy w BOKu.
Co z tego wyniknie zobaczymy. W kazdym razie od 1 w nocy dzisiaj -
wykres mrtg lacza zamiast byc gladki (bo zasysam ok 3G z netu testowo)
stal sie straszliwie poszarpany, a ncftp restartowal okolo 60 razy ...

Czy ktos wie, co sie dziaj (sroda) moglo stac kolo 1-szej w nocy ???

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl