Re: Zmiany w DSL'u ???

Autor: pre (no_at_spam.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 17:55:48 MET DST

> ehm . U mnie jest to samo i po zmianietego routera jest tragedia modem
nigdy
> mi sie nei wieszal i teraz teraz sie nei wiesza ale pingi sa tragiczne i
> odradzam wszystkim graczom z Lublina to lacze.;[ mam nadzieje ze cos sie
> jeszcze poprawi ale w tym momencie pingi nie spada mi ponizej 80.;[

Ja tez gram , jestem wpiety w Lublinie w neostrade+ i jakos zauwazylem
ostatnio ze pingi wzrosly mi o ok 10-15ms :(
Na poczatku po zainstalowaniu neo byla wogóle tragedia. Jak dla mnie lacze
bylo uszkodzone.. pingi minimum 80ms
co oczywiscie dyskwaliikowalo łacze do gry. Obdzwonilem BOKi i serwisy ale
nic nie wskórałem..
"Panie, dziala to dziala znaczy jest dobrze" Nikomu nie chcialo sie nic
zrobic w tej sprawie. Na szczescie znalazlem znajomego i przepiął mnie na
inną ścieżkę na Chodźki i jakręką odjął z pingu do dns'a TP z 70ms spadlo do
25
Jednak mozna.. tylko trzeba chciec i potrafić ale niestety olewają sprawe :/

Od jakiegos tygodnia moze 2 znow wzrosły mi pingi o te 10-15ms.. jeszcze to
nie pocztkowe 70-80 ale nie wiadomo czy nie bedzie to postepowac no i skad
sie to bierze. :/