Re: Zmiany w DSL'u ??

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 02:21:33 MET DST

Gilder wrote:

> Jestem użytkownikiem InternetDSL w Katowicach
> Jak sądze nie jestem jedyny, ale od rana widze że jestem na innym routerze,
> tym razem zamiast w Łodzi to w Krakowie, jak sądzicie, czy dopiero teraz
> przerzucili tą usługe na "nowe" routery, czy też zwiększyli ich liczbe, aby
> je troszke odciążyć i zmienili przydział użytkoników ???, Ciekawe czy taka
> zmiana wpłynie na poprawe jakości usługi.

Witam. Jestem nieszczesnikiem, ktory myslal, ze mozna by zmienic DSL'a
na 1MBit. Wiec jakis czas temu (kolo 2 tygodni) zlozylismy aneks do
umowy. I w piatek o godzinie 20.15 stalem sie szczesliwym posiadaczem
DSL 1M. Tylko jeden maly probem. Kolesie z tepsy zapomnieli przyjsc i
przekonfigurowac mi modem ... I tak sobie "mialem" 1M do dzisiaj rana,
kiedy przyszli i wreszcie przekonfigurowali ... O calej sprawie
dowiedzialem sie wreszczie po 3 dniach gadania z infolinia polpaka.
Ludzie po tamtej stronie uwijali sie jak w ukropie, zeby wyjasnic co sie
stalo ("linia jest pod obserwacja" albo "zresetowalismy modem i to nic
nie dalo"). Wreszcie wyciagnalem od milej pani z infolini informacje, ze
NIC w mojej sprawie nie beda robic bo wlasnie zmieniaja router wirtualny
i jest to ta "slyynna wymiana routerow DSL". Wiec mialem 3 dni bez neta.
Co ciekawe w ciagu tych 3 dni oddali moj IP innemu uzytkownikowi. Ja
dostalem nowy, choc dowiedzialem sie o tym dzisiaj rano (ale co po bym
poczal z ta wiedza, skoro modem byl dalej ze starym ip ?).

Moze faktycznie cos zmieniali ... a moze to zachowanie jest normalne ?

W tech chwili modem juz padł 2 razy pod obciazeniem 900kbit/s wiec
niestety musze zmniejszyc do 850. Testujemy lacze, ale cos mi sie zdaje,
ze problemy sa takie same jak byly :/

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl