Re: Gdzie najlepiej wykupic domene?

Autor: Przemek (pperon_at_idontwantspam.m4d.com)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 09:58:11 MET

> Chodzi mi głównie o rejestrację domeny typu costam.com. Na stronie
> http://www.internic.net/alpha.html znalazłem linki do ok. 300
> autoryzowanych punktów sprzedaży i nie wiem co wybrać. Idealny
> sprzedawca powinien mieć oczywiście dobre ceny, nie stwarzać problemów
> przy zmianie delegacji i być wiarygodny.

Polecam http://www.namecheap.com - sa resellerami enom.com. Bardzo dobra i
rzetelna obsluga. Domeny za $8.88. Przerzucilem sie do nich z directnic.com

A jesli chodzi o najtansza firme rejestrujaca domeny to
http://www.names4ever.com - za $7.95, ale co do ich wiarygodności to
niestety nic nie moge powiedziec, bo nie korzystam z ich uslug.

Pozdrawiam,
Przemek

--
http://www.cyberdusk.pl - hosting 500mb, php, cgi, mysql, perl - 50zl/m-c